L’Ajuntament de les Alqueries redueix en 1.588,48 euros la despesa en retribucions en l’equip de govern

14/07/2023

L’alcalde, Antonio Gil, afirma que “feia vàries legislatures que els costos de les retribucions no eren més baixos que la legislatura anterior”

L’Ajuntament de les Alqueries ha aprovat reduir les retribucions a l’equip de govern. L’estalvi a les arques municipals suposarà 1.588,48 euros a l’any. L’alcalde de la localitat, Antonio Gil, afirma que “feia vàries legislatures que les remuneracions no eren més baixes que la legislatura anterior. A més, esta quantia es podrà destinar a projectes per a millorar les Alqueries que és el que el nostre poble necessita”.

Al passat plenari es va aprovar l’organització municipal i d’esta manera, Antonio Gil assumix l'alcaldia, Urbanisme i Personal, María José Capella és la primera tinent d’alcalde i gestiona les regidories d’Economia, Hisenda, Cultura i Medi Ambient, Javier Chiva és el segon tinent d’alcalde i regidor de Festes, Via Pública i Agricultura, Pilar Pla és tercera tinent d’alcalde i regidora de Comerç, Fires, Mercats i Sanitat, Tamara Abella s’ocupa de les àrees de Joventut i Educació, i finalment, Victor Capella és regidor d’Esports i Serveis Socials.

Gil conclou dient que “hem format un equip que vol el millor per a les Alqueries i la seua ciutadania. Encetem la legislatura treballant amb il·lusió i moltes ganes de millorar el nostre poble”.

Ajuntament de les Alqueries

Vols comentar-nos alguna cosa?
Util

T'ha semblat útil aquesta informació?

CAPTCHA Aquesta pregunta és per a comprovar si vostè és un visitant humà i prevenir enviaments de spam automatitzat.

Les dades per Vosté facilite seran tractats per Ajuntament de les Alqueries, en qualitat de Responsable de Tractament, amb la finalitat de gestionar les queixes, suggeriments i agraïments.

La base de legitimació del tractament de les seues dades es troba en el consentiment manifestat per Vosté mitjançant l'enviament del present formulari, d'acord amb l'article 6.1.a) del Reglament General de Protecció de Dades.

Les dades es conservaran durant el temps necessari per a complir amb la finalitat per a la qual es van recaptar i per a determinar les possibles responsabilitats que es pogueren derivar d'aquesta finalitat i del tractament de les dades. Serà aplicable el que es disposa en la normativa d'arxius i documentació. En qualsevol cas, les dades podran ser conservats, en el seu cas, amb finalitats d'arxiu d'interés públic, fins d'investigació científica i històrica o fins estadístics.

Les dades no seran cedits a tercers, llevat que siguen comunicats a les entitats públiques o privades, a les quals siga necessari o obligatori cedir aquests per a poder gestionar la seua sol·licitud, així com en els supòsits previstos, segons Llei.

Vosté podrà exercitar els drets d'Accés, Rectificació, Supressió, Limitació o, en el seu cas, Oposició. A aquest efecte, haurà de presentar un escrit en el Registre d'Entrada de l'Ajuntament/Mancomunitat: Plaça Major, 1, Ajuntament de les Alqueries, 12539, privíncia de Castelló, o, en el seu cas, al nostre Delegat de Protecció de Dades dpd@dipcas.es

En l'escrit haurà d'especificar quin d'aquests drets sol·licita siga satisfet i, al seu torn, haurà de mostrar o, en cas d'enviament postal, acompanyar document identificatiu equivalent. En cas que actuara mitjançant representant, legal o voluntari, haurà d'aportar també document que acredite la representació i document identificatiu d'aquest.

Així mateix, en cas de considerar vulnerat el seu dret a la protecció de dades personals, podrà interposar una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades (www.aepd.es).